keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Olen Camilla Riikkala. Tutustun nyt matkailun sähköiseen liiketoimintaan mutta silloin kun en ole töiden parissa niin minut löytää yleensä jostain tunturista. Luonnollista energiaa lapista!

5 kommenttia:

  1. Vauhdikasta elämää, kyllä repussa pitääkin sitten olla lukkiutumattomat ABS- jarrut!
    (yrittäppäs muuten kirjoittaa tuo sana lukkiutu.... ihan kylmiltään, turkulainen varmaan lyhentää lukkimattomat)
    Hyvää viikonloppua! T

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eka komentti blogiini. Kiitos Tabe. Hieman pelästyin tätä ensimmäistä kommenttia ja pakokauhu meinasi yllättää mutta nujerretaan se nyt asenteella "mitä kaikkea hyvää tämä blogiin kirjoittelu voikaan tuoda" ja jatketaan.

      Poista
  2. Selkeä. Hyvät kuvat, kertovat vauhdikkaasta, urheilevasta naisesta.
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Nyt on kuvassa asennetta! Oikein! Ps. pitäisiköhän sinun selittää @Tabe:lle mitkä nuo "lukkiutumattomat jarrut" ovat.

    VastaaPoista