Slushissa pääsin kokeilemaan Oculus rift virtuaalikypärää. Ensin kuljin sen avulla Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Kurkistus siihen miltä tulevaisuuden terminaali näyttää. Hieno tapa hahmottaa tulevaa tilaa mutta elämys ei ollut mikään koukuttava tai erityisen hieno. Toisella standillä samojen lasien avulla pääsi kulkemaan keskitysleirille. Elämys oli niin mukaansatempaava, että vaistomaisesti lähti itsekkin kävelemään vaikka kuinka tiesi että ei oikeasti ole paikan päällä.
Kokemus jonka haluaisin joskus vielä kokea olisi yöpyminen Henn-na hotellissa Japanissa.
Hotelliin sisään voit kurkistaa täällä. Henn-na hotelli tarjoaa jännittävän elämyksen hotellissa yöpyvälle. Hotellin henkilökunnasta 90% on humanoid robotteja.
Nyt muistan että lapsi toi eilen kotiin piirustuksia ja puhui että niitä varten täytyy ladata App. Tämän täytyy liittyä jotenkin virtuaali ja reaalimaailman yhdistämiseen. Katsotaan;
Piirustukset ovat tässä ja alareunasta löytyy ohjeistus 1.Print 2.Colour 3.Play.
Quivervision trailerissa näytetään miten piirustukset heräävät eloon. Voin kuvitella että meillä näitä piirretään monta ja lapset haluavat katsoa piirustustensa liikkeitä monia monia kertoa. Varsin koukuttavaa siis.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti