maanantai 16. marraskuuta 2015

Autolla Nepaliin.

Koulutehtävien lomassa katsoin leffan Autolla Nepaliin.
http://autollanepaliin.fi/
Samalla viikolla katsottiin uusin James Bond ja tämä leffa. Valittelin Bondin jälkeen että leffan loppu oli ihan "lälly". Autolla Nepaliin leffan loppu oli sen sijaan uskomattoman huikea. Eikä pelkästään loppu vaan etenkin menomatka Nepaliin tarjosi parempaa jännitystä kuin Mr Bond. Matkailu mielessä leffa tarjosi uskomattomia maisemallisia elämyksiä. Kannattaa tutustua sekä leffaan joka on katsottavissa Yle Areenalla sekä leffan ympärille tehtyyn verkkokauppaan. Opinnot mielessä pitäen kannattaa tutustua aiheen kotisivuihin ja sieltä löytyviin linkkeihin instagramiin, twitteriin, youtubeen ja facebookkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti